Scorțișoara este condimentul vedetă al sezonului rece, însă, el ar trebui să fie inclus în alimentație și de persoanele diabetice ori care sunt predispuse să dezvolte această afecțiune.

Studiile de specialitate au arătat că scorțișoara poate avea efecte benefice pentru bolnavii de diabet și de boli cardiovasculare, întrucât normalizează nivelul glucozei din sânge și combate chiar și infecțiile virale și bacteriene.

Cum poți să incluzi scorțișoara în dieta ta, află mai jos:

Ceai cu scorțișoară

Studiile de specialitate au arătat că scorțișoara are proprietăți benefice în cazul pacienților cu diabet. Astfel, pentru a ține glicemia sub control îți recomandăm ceaiul de scorțișoară. Tot ce trebuie să faci este să fierbi apa în clocot, iar apoi să adaugi două batoane de scorțișoară. Lasă să mai fiarbă două minute, iar apoi așteaptă cinci minute să infuzeze. Strecoară amestecul și consumă-l.

Scorțișoară cu iaurt sau fulgi de ovăz

Scorțișoara este un condiment pe care-l poți include și în prepararea unor mâncăruri. Spre exemplu, îți poți pregăti niște fulgi de ovăz cu iaurt sau lapte și scorțișoară. Poți, de asemenea, să-l adaugi și în orez ori pe untul de arahide.

Miere cu scorțișoară pentru reducerea colesterolului

Dacă te confrunți cu nivelul de colesterol crescut în sânge, atunci poți încerca să consumi un amestec de miere și scorțișoară. Ajută, de asemenea, și la reducerea trigliceridelor din sânge.

Articol citit de 1504 persoane