Se spune că ești ceea ce mănânci, însă noi venim și-ți spunem că un rol important în menținerea stării de sănătate îl are și activitatea fizică. Atât alimentația, cât și sportul joacă un rol important în ceea ce privește întărirea sistemului imunitar și în prevenirea bolilor.


Cum poți să-ți întărești sistemul imunitar cu ușurință, află mai jos:

Include în alimentație grăsimi sănătoase

Conform experților, unele grăsimi sunt benefice pentru sănătate, întrucât ajută la producerea energiei și la absorbția vitaminelor. Atât grăsimile mononesaturate, cât și cele polinesaturate ajută la prevenirea bolilor cardiovasculare. Astfel, poți inclujde în aliementație ulei de măsline, ulei de susan ori de avocado, dar și nuci, indiferent că vorbim de cele braziliene, pecan, alune, migdale ori caju.

Renunță la zahăr

Consumul de zahăr nu este deloc benefic pentru sănătate. Înlocuiește-l cu sirop de ștevie, iar în scurt timp vei vedea că sistemul tău imunitar este mai puternic. De asemenea, renunțând la zahăr, organismul va avea puterea de a ucide bacteriile care îți pot afecta sănătatea.

Consumă pește

Sardinele, heringul sau macroul sunt tipuri de pește ce conțin proteine, esențiale pentru producerea de celule ce ajută la întărirea sistemului imunitar. Ba mai mult, acizii grași Omega 3 sporesc funcționarea optimă a organismului, reducând inflamațiile din organism

Consumă mai multe citrice

Vitamina C se regăsește într-o cantitate mare în portocale, lămâi, lime sau grapfruit, fructe pe care ar trebui să le consumi frecvent, deoarece întăresc sistemul imunitar.

Fă mișcare

Pentru a-ți întări sistemul imunitar este nevoie și de puțină mișcare. Fie că alegi să mergi pe jos cel puțin 30 de minute, fie că alergi ori faci exerciții acasă, fă mișcare. Potrivit experțilorr, persoanele care fac sport de cinci ori șase ori pe săptămână au șanse mai mici de a se confrunta cu răceli.

Articol citit de 3245 persoane