Afecțiunile cardiovasculare sunt extrem de întâlnite în rândul oamenilor de toate vârstele, la nivel mondial, însă pot fi prevenite cu ușurință dacă vei alege să ai un stil de viață sănătos.

Alimentele bogate în minerale n-ar trebui să lipsească din dieta zilnică a persoanelor care prezintă risc ridicat de a dezvolta boli cardiovasculare, motiv pentru care astăzi venim în ajutorul tău și îți propunem să le descoperi și să le incluzi în alimentația ta.

Conform nutriționiștilor, alimentele bogate în minerale precum potasiu, magneziu și calciu pot preveni apariția bolilor cardiovasculare, motiv pentru care ar trebui să incluzi în alimentația ta spanac, dar și roșii, zucchini, ciuperci, banane, nuci, avocado, semințe de chia, dar și ciocolată neagră (cu un conținut de 70 la sută de cacao).

De asemenea, persoanele care prezintă risc crescut de a dezvolta boli cardiovasculare ar trebui să consume sardine, alune, probiotice, lămie, dar și fructe colorate, precum fructe de bădure, kiwi, ananas și mere verzi.

Ba mai mult, pentru a preveni apariția bolilor de inimă este important să consumați cât mai mute cereale integrale, dar și alimente bogate în vitamine C și E, dar și B. Este indicat să vă controlați nivelul de stres și modul în care vă manifestați furia și frustrările.

Nu în ultimul rând, pentru a vă regla nivelul de colesterol din sânge, atât cel rău LDL, cât și cel bun, HDL, alegeți să faceți sport. Chiar și 30 de minute de mers pe jos vă va ajuta să vă simțiți mai bine.

Esențial pentru a preveni apariția bolilor cardiovasculare este să vă mențineți greutatea corporală cât mai aproape de cea normală și renunțați la fumat, în cazul în care aveți acest viciu. Este indicat să reduceți aportul de grăsimi din alimentație, care ar putea să cauzeze creșterea nivelului de colesterol total.

Articol citit de 1425 persoane