Vitamina C este eficientă pentru a combate răceala, însă oamenii de știință nu au stabilit, deocamdată o legătură între aceasta și infecția cu noul coronavirus. Totuși, experții în nutriție recomandă un consum bogat de alimente care au un aport de vitamina C, întrucât va întări sistemul imunitar și va ajuta organismul să funcționeze optim.

Vitamina C este micronutrient esențial pentru funcționarea optimă a organismului, având rolul de a combate simptomele date de răceală, dar și de a întări sistemul imunitar, ajutându-l să facă față problemelor de sănătate cu care s-ar putea confrunta.

Astfel, experții în medicină naturopată vă recomandă să vă luați vitamina C necesară din alimentație. Puteți consuma ardei gras roșu, suc de portocale proaspăt, căpșune, broccoli, ananas, cartofi, varză de Bruxelles crudă, kiwi, mango, pepene , conpidă, dar și lămâie.
De asemenea, o sursă excelentă de vitamina C sunt coacăzele negre. O sută de grame de coacăze conțin 180 de mg de vitamina C, motiv pentru care ar trebui să le consumi de cel puțin două ori pe săptămână. Îți poți face un smoothie, în care să adaugi și kiwi ori banane.

De asemenea, și legumele sunt bogate în vitamina C, însă există riscul ca aceasta să se piartă rapid, motiv pentru care ar trebui să le speli repede și să nu le lași mult timp în apă, dar și să le consumi proaspete ori să le gătești imediat ce le-ai tăiat. Este, de asemenea, recomandată gătirea la abur în defavoarea fierberii.

Articol citit de 383 persoane