Anghinarea este un superaliment în toate sensurile cuvântului. Fitonutrientii din anghinare oferă beneficii antioxidante, mai multe decât multe alte alimente in mod traditional considerate a fi bogate în antioxidanți, cum ar fi ciocolata neagra, afine și vin roșu. 120 g de anghinare oferă un enorm 10,3 g de fibre dietetice, ceea ce le face un instrument puternic pentru a ajuta nu doar pentru a vă menține, dar, de asemenea, pentru a îmbunătăți starea generală de sănătate digestiva. Cu toate acestea, beneficiile digestive ale anghinarii nu sunt limitate doar la conținutul lor de fibre. Una dintre cele mai importante surse de fibre care se găsesc în anghinare este inulina, care este un prebiotic. Prebioticele pot creste proportia de probiotice sau "bacterii bune" in intestin. Aceasta vitamina poate oferi protectie impotriva leziunilor neuronale si degenerare, aceasta contribuind la menținerea bolilor cognitive, cum ar fi dementa si boala Alzheimer la persoanele în vârstă. Am stabilit deja protecția antioxidanta pe care unele dintre fitonutrienti din anghinare le poate oferi, dar beneficiile de prevenire a cancerului se extind dincolo de aceasta. Rutinul, quercetină și acid galic, în special, sunt capabile de a induce apoptoza sau moartea celulelor in interiorul corpului, și în timp ce acest lucru poate suna ca un lucru rau poate ajuta de fapt, pentru a preveni proliferarea celulelor care conduce la mai multe forme de cancer.

Articol citit de 6079 persoane