Recunoscute nu doar pentru gustul savuros, ci și pentru beneficiile pe care le au asupra organismului, având puterea de a întări sistemul imunitar și de a menține sănătatea ochilor, căpșunele n-ar trebui să lipsească din alimentația ta.

Astfel, dacă nu-ți sunt pe plac proaspete, îți propunem să încerci niște rețete simple:

Budincă din semine de chia

Ai nevoie de:

- cinci linguri de semințe de chia
- 400 de ml de lapte
- 150 de grame de căpșune

Tot ce trebuie să faci este să pui semințele de chia într-un bol, iar apoi să adaugi laptele.

Între timp, trece prin blender căpșunele, îndulcește-le cu sirop de agave după gust, iar apoi adaugă piureul peste semințele de chia. Amestecă bine, iar după 30 de minute consumă preparatul.

Smoothie din căpșune

Ai nevoie de:

- 250 ml de lapte de migdale ori de cocos
- o jumătate de banană
- 100 de grame de zmeură
- o lingură de pudră proteică cu gust de ciocolată

Trece totul prin blender, iar apoi consumă amestecul imediat, ca să nu oxideze.

Nu uita că experții recomandă căpșunele pentru întărirea sistemului imunitar, dar și pentru prevenirea cancerului, întrucât sunt o sursă excelentă de antioxidanți, între care acid elagic, zeatină și luteină. De asemenea, acestea ajută la menținerea sănătății ochilor, reglează nivelul de colesterol din sânge și poate ajuta chiar și la normalizarea tensiunii arteriale.

Articol citit de 154 persoane