Broccoli este unul dintre alimentele bogate în nutrienți, care n-ar trebui să lipsească din alimentația nimănui. Dacă nu-ți place să-l consumi la cuptor ori tras la tigaie, îți recomandăm smoothie-ul de broccoli.

Potrivit nutriționiștilor, smoothie-ul de broccoli te va ajuta să slăbești, fiind bogat în nutrienți, între care fibre, vitamine și minerale. El este, de asemenea, sărac în calorii și grăsimi. În plus, grație conținutului bogat de fibre, smoothie-ul de broccoli îți va da acea senzație de sațietate, astfel că vei mânca mai puțin.

De asemenea, broccoli este o sursă bogată de vitamina A, C, K și calciu, care ajută la reducerea tensiunii arteriale, previne apariția bolilor de inimă și reduce riscul de apariție a cancerului de colon.

Nutriționiștii susțin că 100 de grame de broccoli conțin o cantitate dublă de vitamina C și K față de doza zilnică recomandată organismului. În plus, este bogat în apă, ceea ce înseamnă că te va ajuta și să te hidratezi.

De asemenea, bananele sunt bogate în fibre, potasiu, carbohidrați, vitamina C și alte minerale, care ajută la reducerea nivelului de zahăr din sânge. În plus, apa de cocos este eficientă pentru a-ți conferi un boost de energie, dar și pentru a reduce colesterolul din sânge și pentru a spori masa musculară.

Cum să prepari smoothie-ul de broccoli:

- 250 ml de apă de cocos
- o banană
- 85 de grame de broccoli
- o linguriță de scorțișoară
- o lingură de miere

Mod de preparare:

Trece toate ingredientele prin blender și amestecă-le până obții o pastă cremoasă.

Consumă amestecul imediat, ca să nu oxideze.

Articol citit de 70 persoane