Smoothie-urile din iaurt și fructe sunt delicioase, însă ar trebui să fii atentă la ingredientele pe care le incluzi în rețetă. Altfel, preparatele finale nu vor avea proprietăți nutriționale și nu vor fi benefice pentru coronavirus.

Potrivit nutriționiștilor, smoothie-urile din fructe și iaurt sunt bogate în probiotice și antioxidanți, motiv pentru care ajută la îmbunătățirea stării de sănătate.

în plus, acestea ajută la întărirea sistemului imunitar și reduc riscul de infecții. Pe de altă parte, antioxidanții sunt esențiali pentru neutralizarea producției radicalilor liberi la nivel celular.

Cum să prepari cele mai bune smoothie-uri

Ca să prepari smoothie-uri trebuie să folosești întregul fruct, nu doar sucul. Conținutul de fibre al acestuia te va ajuta să reduci nivelul de fructoză din organism, precum și glicemia din sânge.

De asemenea, folosește întotdeauna afine, întrucât sunt o sursă bogată de fitonutrienți și antioxidanți, ajutând la întărirea sistemului imunitar. În plus, folosește un iaurt natural, eventual un iaurt grecesc.

Evită să folosești îndulcitori, întrucât zaharul crește riscul de a te confrunta cu probleme ale pancreasului. Poți, de asemenea, să adaugi și nuci sau semințe, precum și scorțișoară. Dacă nucile și semințele cresc aportul de proteine, scorțișoara ajută la reducerea riscului de diabet zaharat de tip 2.

Articol citit de 351 persoane