O alimentație dezechilibrată, în care se regăsesc alimente nocive, pot da naștere unor tulburări gastrointestinale, ce-ți vor afecta calitatea vieții. Astfel, îți propunem să descoperi ce alimente n-ar trebui să consumi pentru a preveni problemele digestive.

Broccoli

Deși mulți nutriționiști vorbesc despre beneficiile extraordinare pentru sănătate date de broccoli, acesta își pierde din calități, dacă este gătit prea mult, și poate să determine apariția gazelor și a crampelor stomacale.

Prăjeli

Fie că vorbim de cartofi prăjiți ori carne prăjită, aceste mâncăruri nu sunt deloc benefice pentru sănătate, întrucât fibrele nu se regăsesc în compoziția lor astfel că apare constipația. Ba mai mult, în cazul în care sunt nedigerate suficient, ele pot să cauzeze diaree.

Fasole și varză

Fasolea, dar și varza, conopida, rucola, ridichile și nici napii se numără printre alimentele care nu sunt deloc benefice pentru persoanele care se confruntă cu probleme digestive, întrucât nu doar că pot să dea gaze, însă acestea conțin zaharuri greu de digerat, ce provoacă și crame.

De asemenea, ciocolata, cafeaua, menta, lactatele, mâncărurile picante și cele care conțin îndulcitori ar trebui să lipsească din alimentația persoanelor predispuse la tulburări gastrointestinale, deoarece pot să determine înrăutățirea acestora.

Articol citit de 262 persoane