Dacă ai probleme cu inima ori te numeri printre persoanele care prezintă un risc crescut de a dezvolta boli ale inimii, atunci ar trebui să iei măsuri drastice și să ai grijă de alimentația ta.

Să adopți o alimentație sănătoasă e absolut esențial pentru menținerea sănătății inimii, iar includerea unor anumite alimente îți vor îmbunătăți starea de sănătate, întrucât acestea vor ajuta la normalizarea tensiunii arteriale, precum și la reducerea nivelului de colesterol din sânge.

Ce alimente ar trebui să incluzi în alimentația ta, află mai jos:

Consumă acizi grași Omega 3

Consumul constant de acizi grași este esențial pentru a-ți păstra sănătatea inimii, motiv pentru care îți propunem îți recomandăm să consumi pește gras, precum somon, ton, sardine, semințe de chia ori de floarea soarelui, avocado, ulei de măsline sau nuci, toate acestea ajutând la reglarea nivelului de colesterol din sânge, precum și la prevenirea inflamațiilor din organism.

Consumă fructe și legume

Fructele și legumele sunt surse excelente în fibre și antioxidanți, fapt pentru care ajută la îmbunătățirea circulației sângelui, reduce inflamația, dar elimină și toxinele din sânge. Pentru a te bucura de aceste efecte, consumă citrice, pere, mere, papaya, ananas, morcovi, roșii, ceapă, usturoi.

Limitează consumul de sare

Consumul exagerat de sare poate duce la hipertensiune și alte afecțiuni determinate de inflamații în organism. De aceea, îți propunem să eviți consumul de carne, în special carne procesată, brânză, fast-food, supă instant.

De asemenea, pentru menținerea sănătății este important să consumi orez brun, fulgi de ovăz, quinoa, cuscus ori porumb, toate acestea având rolul de a normaliza nivelul de colesterol din sânge, de a regla tensiunea arterială și poate chiar preveni diabetul.

Articol citit de 181 persoane