Consumul constant de nuci ajută la întărirea sistemului imunitar, prevenind astfel infecțiile respiratorii și de alte natură. În plus, acestea ajută organismul conferindu-i un boost de energie.

Experții în nutriție vorbesc frecvent despre beneficiile pe care le au nucile asupra sănătății, motiv pentru care astăzi îți propunem să descoperi ce efecte au în organism și cum le poți consuma.

Migdale

Experții în nutriție recomandă migdalele atleților, deoarece le conferă un boost de energie, fiind o sursă excelentă de grăsimi sănătoase. În plus, 30 de grame de migdale conțin 162 de calorii, dar și antioxidanți, precum vitamina E și vitamina B, care sunt responsabile de producerea energiei. Alunele conțin, de asemenea, și minerale precum calciu, potasiu, fosfor, seleniu și fier.

Alune

Acestea sunt o sursă excelentă de acid folic, motiv pentru care ele sunt recomandate nu doar pentru a-ți spori nivelul de energie din organism, ci și femeilor însărcinate, pentru a ajuta bebelușul să se dezvolte.

Alunele conțin, printre altele, grăsimi nesaturate și vitamina E, ce ajută la prevenirea inflamațiilor. Ele conțin, de asemenea, și fier, magneziu și fibre.

Caju

Potrivit nutriționiștilor, o dietă echilibrată înseamnă și un consum regulat de caju. Bogat în vitamina E, magneziu, precum și proteine, un consum regulat de caju nu doar că te va ajuta să ai energie pe tot parcursul zile, dar îți va normaliza tensiunea arterială. Alte studii au arătat, de asemenea, că are proprietăți antioxidante.

Nuci de Brazilia

Dacă te simți tot timpul obosită ar trebui să consumi și nuci de Brazilia, care sunt o sursă excelentă de seleniu. Acest mineral acționează ca un antioxidant, astfel că are efecte excelente asupra organismului, sporind eliminarea toxinelor și conferindu-i un boost de energie.

Articol citit de 196 persoane