Te simți slăbită? Ai trecut printr-un episod depresiv? Atunci nu sta pe gânduri și alege să incluzi în alimentația ta aceste alimente ce te vor ajuta să sporești eliberarea serotonimei, hormonul fericirii.

Serotonina, cunoscută și sub numele de hormon al fericirii, este un neurotransmițător, adică o substanță ce susține realizarea conexiunilor și transmiterea impulsurilor către sistemul nervos. Astfel, acești neurotransmițători ajută la funcționarea optimă a organismului și, mai mult de atât, ajută la reducerea stresului și a depresiei.

Ce alimente poți să consumi pentru a-ți spori nivelul de serotonină din organism, află mai jos:

Turmeric

Recunoscut pentru proprietățile antioxidante și antiinflamatorii, turmericul este, fără doar și poate, un antidepresiv. Mai exact, acesta ajută la creșterea nivelurilor de serotonină și dopamină în organism, susținând astfel bunadispoziție.

Ton

Grație aportului nutrițional pe care-l are, tonul este excelent pentru sănătate, având numeroase beneficii. Mai exact, tonul este o sursă excelentă de vitamina B, care are proprietăți asupra sistemului nervos, în timp ce mineralele regăsite în compoziția acestuia sporește producția de serotonină și oferă un boost de energie organismului.

Avocado

Aceste fructe nu doar că sunt delicioase, dar pot fi incluse în alimentația ta în numeroase forme și, mai mult de atât, conțin nutrienți esențiali, ce ajută la creșterea nivelului de hormoni ai fericirii în organism.

De asemenea, pentru a te asigura că nu vei mai fi lipsită de energie poți să consumi banane, semințe de floarea soarelui, dar și drojdie de bere.

Articol citit de 507 persoane