Dacă te confrunți cu lipsa calciului și ai senzația că trebuie să bei lapte în cantități industriale să știi că greșești. Da, e adevărat laptele este o sursă de calciu, însă există și alte alimente care au un conținut chiar mai mare decât laptele.

Care sunt alimentele care conțin mai mult calciu decât laptele, află mai jos:

Varza kale

Unul dintre cele mai sănătoase alimente este, fără doar și poate, varza kale. Are un conținut bogat de calciu, dar și fosfor, ingrediente care sunt necesare pentru menținerea sistemului osos. Pentru a te bucura de efectele acestei legume trebuie să consumați varză kale, fie sub formă de salată ori chiar ciorbă. Veți vedea efectele benefice încă de la primele utilizări, iar organismul va funcționa optim.

Spanac

Potrivit studiilor de specialitate, spanacul este o sursă excelentă de calciu, acesta conținând circa 244, 8 mg per 100 de grame, mai mult decât lapte. Mai mult de atât, acesta conține și magneziu, ce ajută la dezvoltarea organismului.

Semințe de susan

Printre alimentele bogate în calciu se numără și semințele de susan, motiv pentru care îți recomandăm să le consumi în salate, fiind o alternativă pentru lapte. Așadar, dacă te-ai săturat să consumi lapte poți încerca să consumi pâine neagră, covrigi ori alte alimente, dar și în salate.

Iaurt organic

Dacă produsele lactate sunt pe placul tău, poți consuma cu încredere iaurt organic. Are un conținut bogat de calciu, mai exact 447 mg per per ceașcă. De asemenea, conține și fosfor, ingredient benefic pentru funcționarea optimă a organismului.

Sardine în ulei

Consumul de pește este important pentru organism, motiv pentru care poți încerca sardine în ulei nedezosate. 100 de grame de pește conțin nu mai puțin de 500 de mg de calciu, fiind esențial pentru funcționarea optimă a organismului.

Smochinele și migdalele, dar și broccoli, caisele uscate și pătrunjelul sunt, de asemenea, bogate în calciu, motiv pentru poți include în alimentația ta aceste alimente. Este suficient să consumi un pumn de fructe uscate pe zi ori câteva frunze de pătrunjel în salate și-i vei furniza organismului tău cantitatea de calciu de care are nevoie.

Articol citit de 3582 persoane