O masă copioasă vine, de multe ori, la ”pachet”, cu o balonare ce-ți poate da bătăi de cap, motiv pentru care astăzi îți propunem să descoperi cum o poți combate cu ușurință, fără medicamente.

Balonarea, gazele intesinale și constipația sunt probleme frecvente, însă acestea pot fi ținute în frâu prin alimentație, optând pentru o dietă sănătoasă, bogată în fibre. Spre exemplu, fructele au proprietăți digestive uimitoare, fiind esențiale pentru hidratarea organismului.

Care sunt fructele pe care le poți consuma pentru ameliorarea balonării, află mai jos:

Citrice

Cu un conținut bogat de apă, citricele ajută la eliminarea retenției de lichide din apă, dar și a sodiului ingerat. Astfel, atunci când ai nevoie de un diuretic natural consumă suc de lămâie ori de portocale, însă neîndulcit.

Avocado

Esențial pentru combaterea balonării este și fructul de avocado. Acesta conține o enzimă cunoscută sub numele de lipază ce are proprietatea de a spori descompunerea grăsimilor. În plus, este o sursă uimitoare de potasiu, fapt pentru care elimină retenția de apă.

Mere

Sunt o sursă excelentă de apă și pectină, motiv pentru care combate retenția de apă, ameliorează balonarea și oferă senzația de sațietate. De asemenea, merele conțin aminoacizi și pot îmbunătăți digestia și, în același timp, pot preveni tulburările cardiace.

Rodia

La fel de benefică pentru sănătate este și rodia. Fie că alegi să consumi semințele ori optezi pentru suc, acest fruct ameliorează balonarea și stimulează arderea grăsimii din jurul taliei.

Articol citit de 468 persoane