Ca să-ți păstrezi sănătatea este musai să ai grijă de sistemul imunitar. Tocmai de aceea, experții în nutriție îți propun să descoperi care sunt obiceiurile care îți afectează sănătatea.

Să sari peste micul dejun

Ca să ai energie pe tot parcursul zilei și să-i conferi organismului tău necesarul de proteine este esențial să nu sari peste mesele principale ale zilei. Deși multe persoane au tendința de a renunța la micul dejun, acest lucru este extrem de greșit, întrucât la celelalte mese vei avea tendința să consumi mai multă mâncare, creând un dezechilibru de zahăr în sânge.

De asemenea, ar trebui să consumi ouă, care sunt bogate în vitamina C, portocale și ardei, pentru a ajuta la absorbția fierului.

Să consumi aceleași feluri de mâncare

Ca să previi slăbirea sistemului imunitar este important să spui nu dietei monotone. Combină alimentele, ai grijă să consumi și proteine, vitamine și minerale, întrucât este esențial să-i conferi organismului cantitatea de alimente necesare. Așadar, potrivit experților în nutrițe, include în dieta ta carne albă, precum pui, pește, dar și ouă, fructe și legume care conțin o cantitate mare de antioxidanți.

Să nu bei suficientă apă

Consumul de apă este esențial pentru menținerea sănătății, motiv pentru care specialiștii recomandă consumul a opt pahare pe zi. Astfel, vei preveni apariția problemelor digestive, precum constipația. De asemenea, este important să bei apă la temperatura camerei, în care poți să adaugi și felii de castravete ori de lămâie.

Consumi prea multe prăjituri

Consumul de carbohidrați simpli zi de zi îți pot afecta starea de sănătate. De aceea, atunci când vrei să mănânci prăjituri ori alte deserturi alege să nu o mai faci. Ca să-ți satisfaci pofta de dulce setează-ți o zi pe săptămână în care să te răsfeți. Așa vei avea grijă de sănătatea ta.

Articol citit de 2469 persoane