Alimentația echilibrată este importantă pentru sănătate la orice vârstă, însă odată ce ai depășit prima tinerețe este musai să incluzi în dietă alimente a căror calitate nutrițională te ajută să protejezi flora intestinală și să reduci inflamațiile din organism.

Care sunt alimentele pe care ar trebui să le incluzi în dietă, află mai jos:

Iaurt, cel mai benefic aliment pentru cei în vârstă

Odată cu înaintarea în vârstă, flora intestinală se schimbă, aceasta fiind redusă cu mult. Pentru a preveni acest proces, trebuie să consumi regulat iaurt și produse lactate fermentate. În acest fel, îi vei conferi organismului tău cantitatea de probiotice de care are nevoie pentru a ”popula” tractul gastrointestinal De asemenea, este important să consumi produse obținute sută la sută din lapte, dar care nu conțin zahăr.

Merele, la fel de benefice pentru sănătate

De asemenea, consumul regulat de mere te va ajuta să-ți păstrezi sănătatea. Bogate în fibre și pectină, merele ajută la menținerea diversității bacteriale. Ajută, de asemenea, la prevenirea inflamațiilor din organism și sporește creșterea florei intestinale.

Pește gras, o adevărată comoară pentru sănătate

Esențial pentru sănătatea persoanelor în vârstă este, de asemenea, și peștele gras. Fie că alegi să consumi somon, sardine ori macrou, peștele gras conține acizi grași Omega 3, ce au proprietăți antiinflamatorii. De asemenea, consumul regulat de pește gras previne apariția bolilor cardiovasculare, care sunt considerate a fi principala cauză de deces a milioane de oameni din lume.

Articol citit de 214 persoane