Scorțișoara este un condiment folosit în bucătărie de numeroase persoane și este un aliat de nădejde pentru persoanele care prezintă un risc crescut de a dezvolta diabet.

Scorțișoara poate fi folosită pentru prepararea unor deserturi, prăjituri ori chiar plăcinte, însă poate fi consumată și ca ceai, în special pentru reglarea glicemiei.

Prediabeticii sunt persoanele care prezintă un nivel de zahăr crescut în sânge, ceea ce înseamnă că au un risc mai mare de a suferi de diabet de tip 2. Pentru a evita îmbolnăvirea este musai să iei măsuri pentru normalizarea glicemiei.

Astfel, pentru a-ți ține sub control glicemia poți alege să înlocuiești zahărul cu scorțișoară. Poți adăuga acest condiment în lapte, în cafea sau chiar în ceai.

De asemenea, unele studii au arătat că ceaiul de scorțișoară are efecte benefice în cazul persoanelor cu diabet. Trebuie doar să bei o ceașcă de ceai pe zi, iar pentru a-l pregăti ai nevoie de câteva ingrediente.

AStfel, este important să fierbi 400 de ml de apă până dă în clocot, iar apoi adaugă scorțișoara. Mai lasă la fiert pentru două minute, iar apoi lasă la infuzat. Strecoară și savurează din plin infuzia.

De asemenea, o altă modalitate prin care te poți bucura de efectele benefice ale scorțișoarei este să o consumi cu fulgi de ovăz, cu orez ori chiar cu unt de arahide.

Pe lângă folosirea scorțișoarei, este esențial să acorzi o importanță deosebită regimului alimentar. Pentru a evita complicațiile, elimină zahărul procesat din dietă, consumă fructe și legume și fă mișcare cel puțin 30 de minute pe zi.

Articol citit de 197 persoane