Dacă te numeri printre persoanele care se confruntă cu depresie îți propunem să descoperi aceste antidepresive naturale, ce-ți vor îmbunătăți starea de spirit instant.

Ginkgo biloba

Formele medii de depresie pot fi ameliorate cu ajutorul unei plante, precum Ginkgo biloba. Fie că optezi pentru suplimente naturale ori alegi să consumi ceai, trebuie să știi că acesta va spori circulația sângelui în creier, ceea ce va duce la un boost de energie și la îmbunătățirea puterii de concentrare. Experții naturopați au stabilit, de asemenea, că această plantă ajută chiar și la îmbunătățirea vieții intime.

Alimente bogate în vitamina B

Potrivit experților în nutriție, alimentele bogate în vitamina B ajută la sporirea producției de serotonină, hormonul fericirii. Astfel, persoanele care consumă alimente bogate în vitamina B se vor simți mai bine, mai fericiți. De asemenea, se recomandă și consumul de alimente bogate în vitamina B12, precum cereale, lapte de vacă, ouă, iaurt grecesc, ciuperci.

Zinc

Un nivel scăzut de zinc în organism poate determina apariția stărilor depresive. Potrivit unui studiu, persoanele care au luat supliment de zinc s-au simțit mai bine în șase săptămâni, întrucât acesta ajută la îmbunătățirea stării depresive. Astfel, poți consuma 25 de mg pe zi ori poți include în alimentația ta alimente bogate în zinc, precum ficat de pui ori de curcan, fructe de mare, nuci, cereale, semințe.

Menta și rozmarinul sunt, de asemenea, recomandate pentru a ameliora simptomele date de depresie, precum oboseala accentuată. Ceaiul de mentă și tinctura de rozmarin pot fi soluții eficiente ameliorarea stării de oboseală cu care se confruntă persoanele depresive. Este musai, însă, să bei cel puțin 2-3 căni pe zi.

Articol citit de 177 persoane