Meteorologii anunță că episoadele de caniculă vor alterna cu cele de instabilitate atmosferică, așa că pentru a face față cu ușurință zilelor în care temperaturile din termometre vor depăși 30 de grade îți propunem să ții cont de sfaturile nutriționiștilor.

Așadar, atunci când temperaturile din termometre depășesc 30 de grade adoptă o alimentație potrivită, din care să nu lipsească următoarele alimente:

Fructe - Fie că vorbim de căpșune, cireșe, vișine, caise, piersici, pepene galben, pepene roșu ori struguri, acestea n-ar trebui să lipsească din meniul tău zilnic, întrucât te vor ajuta să te hidratezi.

Legume - consumate ca atare sau sub formă de salată, cu dressing de ulei de măsline, lămâie și sare neiodată, sote sau pe grill, legumele sunt ideale pentru a fi consumate vara. Poți, de asemenea, să încerci și salata verde, castraveții, roșiile, ardeii, dovlecei, vinete, ceapa verde, varza, fasolea verde și mazărea.

Peștele - somon, cod, păstrăv sau macrou - poate fi inclus în alimentația ta. Încearcă să-l consumi cu legume, căci e perfect pentru sănătatea ta.

De asemenea, din alimentația ta n-ar trebui să lipsească nici orezul integral, basmati sau cu bob lung, iaurturi simple integrale, brânzeturi specifice precum caș sau urdă, care conțin o cantitate mică de sare.

Evident, nu uita să consumi o cantitate mare de apă, limonadă cu miere ori ceaiuri, care sunt deosebit de importante pentru a te hidrata în această perioadă, când temperaturile urcă peste 30 de grade.

Articol citit de 2665 persoane