Multe dintre femeile în cazul cărora se instalează menopauza se confruntă cu bufeuri, simptome care sunt extrem de neplăcute.

Descrise ca o senzație de căldură intensă, bufeurile sunt însoțite de transpirație, de înroșirea pielii și de frisoane, iar transpirațiile excesive, care se manifestă de obicei la nivelul feței, gâtului și pieptului durează de la 1-5 minute, până la o oră.

Toate aceste simptome sunt extrem de neplăcute și afectează viața persoanei care se confruntă, însă poți fi ținute în frâu prin intermediul alimentației.

Care sunt alimentele care n-ar trebui să lipsească din regimul femeilor aflate la menopauză, află mai jos:

Ananasul - este bogat în vitamina C, care este responsabilă de prevenirea schimbărilor de natură chimică la nivelul estrogenului. În plus, are efecte antiinflamatorii, ceea ce e uimitor.

Pepene galben - o sursă excelentă de vitamina C, pepenele galben nu doar că susține echilibrul hormonal, dar ajută la răcorirea corpului în timpul bufeurilor, motiv pentru care ar trebui să fie consumat cu încredere.

Ouă - un rol important în stabilirea funcției glandei suprarenale îl au ouăle, motiv pentru care n-ar trebui să lipsească din dieta femeilor aflate la menopauză. Consumate constant, ele te vor ajuta să susții echilibrul estrogenului și progesteronului.

Ciupercile - sunt o sursă excelentă de seleniu, care este un ingredient excenet pentru a reduce stresul și pentru a combate bufeurile.

Nu în ultimul rând, femeile aflate la menopauză ar trebui să consume cât mai multe verdețuri și cereale integrale, întrucât conțin antioxidanți, ce ajută la menținerea zahărului din sânge la niveluri optime, stabilizând astfel estrogenul și prevenind bufeurile.

Articol citit de 2580 persoane