Alimentația este deosebit de importantă pentru a-ți păstra starea de sănătate, iar pentru a-ți întări sistemul imunitar este musai să consumi fructe și alte ingrediente bogate în vitamine, minerale și antioxidanți.

Ce alimente n-ar trebui să lipsească din dieta ta zilnică, află mai jos:

Ghimbir

Este recunoscut pentru proprietățile excelente pe care le are asupra sănătății, ghimbirul este o sursă bogată de gingerol, ce ajută la combaterea cancerului de colon. Ajută, de asemenea, și la combaterea simptomelor date de gripă.

Lămâie

Bogată în vitamina C și antioxidanți, lămâia ajută la întărirea sistemului imunitar și, mai mult de atât, normalizează nivelul alcalin din organism.

Suc de morcovi

Delicios, ușor de pregătit și o sursă excelentă de vitamine și minerale, sucul de morcovi ajută la întărirea sistemului imunitar și, mai mult de atât, ajută la îmbunătățirea funcției hepatice și întărește sistemul nervos.

Usturoi

Poate că mirosul nu e tocmai plăcut, însă recomandat a fi consumat regulat este și usturoiul. Acesta nu doar că ajută la întărirea sistemului imunitar, prevenind răcelile comune, dar combate și bolile gastrointestinale.

Suc de sfeclă

Persoanele care se confruntă cu probleme ar trebui să consume și suc de sfeclă, întrucât acesta este bogat în betacaroten, vitamina C, carotenoide, sulf, calciu, fier, magneziu și potasiu, astfel că îmbunătăește

Articol citit de 362 persoane