Un stil de viață sănătos și echilibrat își are rădăcinile în copilărie, motiv pentru care dacă ești mamă este musai să-i insufli copilului tău obiceiuri sănătoase în ceea ce privește alimentația, pentru a preveni obezitatea, dar și apariția problemelor de sănătate.

Să începi să-i insufli dragostea pentru legume și fructe încă de când este doar un prichindel, dar și pasiunea pentru sport nu-l poate decât ajuta atunci când va deveni adult. Tocmai de aceea, îți propunem să descoperi care sunt alimentele pe care n-ar trebui să le consume sub nicio formă un copil.

Sucurile de fructe

Copiii iubesc zahărul, însă acesta este deosebit de periculos pentru sănătate. Băuturile carbogazoase, dar și cele care sunt vândute a fi naturale n-ar trebui să fie consumate de copii, deoarece au un conținut bogat de zahăr, ceea ce poate duce în timp la apariția cariilor dentare, dar și la creșterea kilogramelor.

Cerealele cu lapte

Cerealele pentru micul dejun și produsele de patiserie sunt o alegere extrem de proastă, motiv pentru care n-ar trebui să le dai copiilor la micul dejun. Făina albă rafinată nu este deloc sănătoasă, întrucât conține aloxan, o substanță ce poate duce la apariția diabetului și care poate distruge celulele beta ale pancreasului.

Carnea procesată

Mulți dintre copii adoră, pur și simplu, hot-dog-ul, însă nu este deloc benefic pentru sănătate, întrucât este un cocktail de grăsimi nesănătoase, sare și conservanți. Mai mult, de atât, nitrații pot duce și la apariția unor forme de cancer. De asemenea, pentru a preveni problemele cu kilogramele, copii n-ar trebui să consume sosuri, mezeluri ori produse de tip fas-food.

Biscuiți, covrigi și napolitane

De cele mai multe ori, atunci când n-ai timp să-i pregătești pachețel îi pui copilului o pungă de covrigei, biscuiți ori alte snacks-uri? Ei bine, acest lucru este total greșit, întrucât conțin uleiuri vegetale hidrogenate, adică grăsimi nesănătoase, dar și alte chimicale, care nu sunt deloc recomandate copiilor cu vârste mici.

Articol citit de 2462 persoane