Durerile de genunchi și de articulații sunt extrem de frecvente în rândul multor persoane, iar disconfortul resimțit este mare, motiv pentru care îți recomandăm să descoperi care sunt alimentele ce te pot ajuta să le combați în mod natural.

Ardei gras roșu

Pe lângă faptul că ajută la reducerea inflamațiilor din organism, acesta ajută la suportul cartilajelor, a tendoanelor, precum și a ligamentelor. Aceștia conțin vitamina C, printre altele, care sporesc și producția de colagen, esențial pentru a menține sănătatea oaselor și a mușchilor. Poți, de asemenea, să consumi și alte alimente bogate în vitamina C, precum grapefruit, portocale, roșii și ananas.

Pește

O alternativă pentru a ameliora durerile de genunchi și de articulații este consumul constant de pește. Conține vitamina D și calciu, care ajută la întărirea oaselor. În plus, peștele conține și acizizi grași Omega-3, care ajută la reducerea inflamațiilor din organism. Dacă nu preferi peștele, alege să adaugi în preparatele tale ulei de pește.

Turmeric

Un condiment ce conferă savoare preparatelor este turmericul, dar acesta este o sursă bogată de curcumină, care ajută la ameliorarea durerilor de genunchi. În plus, consumul regulat de turmeric ajută la prevenirea osteoporezei și a artritei reumatoide.

Ghimbir

Un condiment delicios, bogat în antioxidanți și recunoscut pentru proprietățile medicinale, este turmericul. Acesta ajută la reducerea inflamațiilor, la ameliorarea durerilor musculare. Grație conținutul gingerol, acesta ajută la reducerea nivelului de colesterol, îmbunătățește la funcționarea creierului și combate indigestia.

Articol citit de 764 persoane