Printre cele mai sănătoase tipuri de pește se numără, fără doar și poate, somonul, însă este important și felul în care îl mănânci, motiv pentru care îți propunem să-l incluzi în salate.

Cu un conținut bogat în acizi grași Omega-3, somonul este un tip de pește sănătos, având proprietăți benefice asupra organismului, întrucât îi furnizează proteine, vitamina B12, D, seleniu, fosfor, dar și vitamina B6, astfel că ajută la menținerea sănătății cartilajelor, sporește eficiența insulinei, dar ajută și la controlul inflamațiilor din tractul digestiv.

De cealală parte, fructul de avocado este o sursă excelentă de aminoacizi, acid folic, grăsimi bune, dar și fibre, motiv pentru care ajută la menținerea sănătății cardiovasculare și digestive, previne apariția cancerului colorectal, reglează apetitul și întărește sistemul imunitar și sistemul nervos.

Descoperă cum poți prepara această rețetă de salată de somon cu avocado, mai jos:

Salată cu somon și avocado - ingrediente necesare:

- 500 de grame de file de somon
- o salată verde
- un castravete
- un avocado
- roșie mare
- trei căței de usturoi
- o lingură de muștar Dijon
- o jumătate de lingură de miere
- o lingură de mărar proaspăt tocat
- trei linguri de suc de lămâie
- o lingură de ulei de măsline
- sare și piper, după gust

Salată cu somon și avocado - mod de preparare:

Spală somonul și taie-l sub formă de bucăți subțiri, după care unge-le cu suc de lămâie, sare și piper, iar apoi coace-le pe grill ori la cuptor.

Între timp, taie frunzele de salată, castravetele, fructul de avocado și roșia. Amestecă aceste ingrediente într-un bol, iar apoi adaugă usturoiul pisat și mărarul tocat mărunt.

Pentru a pregăti dressing-ul trebuie doar să amesteci două linguri de suc de lămâie cu ulei de măsline, sare și piper.

Adaugă sosul peste legume, iar deasupra așează bucățile de somon fie întregi, fie tăiat cubulețe.

Poftă bună!

Articol citit de 840 persoane