Dacă vei include aceste alimente în dieta zilnică vei reuși nu doar să-i conferi organismului tău vitamine și minerale necesare funcționării optime, ci și să-ți păstrezi sănătatea vederii, împiedicând astfel deteriorea ochilor ochilor.

Să-ți păstrezi sănătatea vederii este esențial pentru fi independent, pentru a reuși să te deplasezi. Tocmai de aceea, îți propunem să descoperi care sunt alimentele care nu trebuie să lipsească din dieta zilnică.

Ouă

Potrivit nutriționiștilor, ouăle conțin o cantitate mare de zinc și omega 3, motiv pentru care ajută la menținerea sănătății vederii, împiedicând riscul de apariție a unor boli, precum miopie, presbitism și astigmatinsm. Astfel, le poți consuma sub formă de omletă, prăjite ori le poți include în deserturi.

Pește

La fel ca și ouăle, peștele gras conține acizi grași, precum Omega-3, un nutrient responsabil de prevenirea degenerării maculare, precum și la hidratarea ochilor. În același timp, acizii grași Omega 3 asigură menținerea sănătății altor din organe, precum creier și inimă.

Smochine

Recunoscute pentru conținutul bogat de zinc, smochinele trebuie să fie consumate constant, întrucât ajută la menținerea sănătății vederii. De asemenea, protejează retina, care este esențială pentru păstrarea sănătății vederii.

Nuci

Nucile sunt o sursă bogată de nutrienți ce ajută la menținerea sănătății. Conțin vitamine și minerale, acestea fiind esențiale pentru funcționarea optimă a organismului. De asemenea, grație conținutului bogat de vitamina B, aceasta ajută la îmbunătățirea vederii, dar și la întărirea mușchilor ochilor.

Articol citit de 150 persoane