Persoanele care prezintă un risc crescut de a dezvolta boli ale inimii ar trebui să fie foarte atente la alimentație și să adopte un stil de viață sănătos, deoarece pot reduce riscurile de a avea tensiunea mărită.

Cum poți să previi aceste probleme, află mai jos:

Redu consumul de sare

Dacă ai probleme cu tensiunea, atunci ar trebui să renunți la obiceiul de a mai adăuga sare în alimente. Sodiul este cel mai mare dușman al tău. Ține cont de faptul că trebuie să consumi două grame de sare, iar multe din alimentele din ziua de astăzi conțin sare în exces.

Renunță la consumul de alimente procesate

Persoanele care consumă alimente procesate, indiferent că vorbim de cele semipreparate ori congelate ar trebui să renunțe la ele dacă au probleme cu tensiunea. Deși pot fi sărace în calorii, ele pot fi o sursă de conservanți, precum benzoat de sodiu sau arome, precum glutamat monosodic.

Redu consumul de cofeină

O simplă ceașcă de cafea poate crește tensiunea arterială. Bând cafea zi de zi nu vei face decât să crești riscurile de a dezvolta hipertensiune. Băuturile carbogazoase și cele care conțin cofeină nu sunt deloc benefice pentru sănătate.

De asemenea, persoanele care se confruntă cu probleme ale inimii n-ar trebui să consume produse lactate, care sunt o sursă de minerale precum calciu și magneziu, care sunt bogate în grăsimi saturate, sporind astfel tensiunea arterială. Dacă nu poți renunța la ele, asigură-te că alegi pentru unele sărace în grăsimi.

Articol citit de 262 persoane