Numărul infecțiilor cu noul coronavirus crește de la o zi la alta, iar în această perioadă există riscul de a dezvolta și o viroză respiratorie. Tocmai de aceea, îți propunem să descoperi care sunt alimentele pe care ar trebui să le incluzi în dieta ta pentru a evita să te infectezi cu virusul SARS-CoV-2.

Alimente antiinflamatorii

Una dintre cele mai bune modalități de a-ți întări sistemul imunitar și de a reduce inflamațiile din organism este să consumi alimente care te ajută să-ți păstrezi sănătatea și luptă împotriva virusurilor. Printre acestea se numără ceapa, turmericul, afinele și varza calea. Acizii omega-3 sunt, de asemenea, benefici pentru sănătate, motiv pentru care ar trebui să incluzi în alimentația ta nuci, semințe chia, ulei de măsline, pește gras ca somon, sardine și macrou.

Probioticele trebuie să fie nelipsite

Pentru a-ți păstra sănătatea în timpul pandemiei de coronavirus și pentru a-ți întări sistemul imunitar, experții de la Universitatea din Nebraska recomandă alimentele bogate în probiotice, precum iaurt, kefir, dar și alte alimente fermentate.

Alimente bogate în vitamine A, C și E

Pentru a evita riscurile de a te infecta cu noul coronavirus alege să consumi alimente care sunt o sursă bogată în vitamina A, C și E, precum morcovi, cartofi dulci, spanac, broccoli și ardei gras. Nici citricele n-ar trebui să lipsească din alimentație, întrucât sunt bogate în vitamina C și stimulează sistemul imunitar.

Hidratează-te suficient

Să bei apă atunci când te simți rău, mai ales atunci când ai febră ori ai diaree, este esențial. Hidratează-te suficient bând apă, ceai cu miere, suc de fructe pregătit în casă, băuturi care conțin electroliți. Ceaiul cu miere este reconfortat, iar mierea poate ajuta chiar la calmarea tusei. Apa de cocos, apa de arța și alte băuturi nutritive te pot ajuta să te hidratezi suficient.

În toată această perioadă ar trebui să renunți la consumul excesiv de sare și de zahă, precum și de grăsimi, întrucât pot spori inflamațiile din organism.

Articol citit de 393 persoane