Acizii grași Omega 3 sunt ajută organismul să-și refacă proviziile de lipide și reduce riscul de apariție a bolilor de inimă. În același timp, alte alimente te ajută să-ți menții sănătatea inimii.

Să mănânci sănătos te va ajuta să ai grijă de inima ta, ajutând-o să funcționeze optim. Astfel, potrivit unui studiu publicat în Current Cardiology Report, o dietă sănătoasă reduce riscul de apariție a bolilor de inimă, motiv pentru care ar trebui să incluzi în alimentație fibre, carbohidrați complecși, vitamine, minerale, acizi grași polisaturați și fitochimicale.

Aceste substanțe, care sunt regăsite în legume, cereale, fructe și alte alimente sănătoase ajută la menținerea în limite normale a colesterolului și a trigliceridelor. Ba mai mult, acestea ajută la prevenirea hipertensiunii, a accidentelor vasculare, a atacurilor de inimii și a altor boli de inimă.

Bolile de inimă pot fi determinate de înaintarea în vârstă, dar și de factori genetici, precum și de alimentație. Tocmai de aceea, experții în nutriție îți propun să incluzi în dietă alimente ce conțin acizi grași Omega 3, precum pește gras, uleiuri vegetale, dar și fructe uscate.

Este, de asemenea, important să reduci consumul de alcool. Poți, însă, să bei un pahar cu vin pe zi, deoarece acesta ajută la menținerea sănătății inimii.

În plus, pentru a te menține în formă și pentru a preveni bolile poți opta pentru fast intermittently, ce presupune să nu consumi hrană 16 ore. Acest obicei te va ajuta să reduci inflamațiile din organism și, ținut constant, va preveni apariția unor probleme de sănătate.

Articol citit de 150 persoane