Bolile cronice sunt puse pe seama inflamațiilor din organism, motiv pentru care îți propunem să descoperi care sunt metodele prin care le poți reduce, împiedicând astfel apariția afecțiunilor.

Inflamația este descrisă ca fiind mecanismul de apărare al corpului. Mai exact, atunci când sistemul imunitar recunoaște agenți patogeni ori celule bolnave, le îndepărtează și le tratează prin inflamație. Atunci când inflamația cronică este provocată de un răspuns imunitar hiperactiv, virușii ori agenții patogeni rămân în organism săptămâni întregi, determinând astfel creșterea în greutate, dar și afecțiuni precum diabet, boli de inimă, artrită reumatoidă, atac cerebral și chiar cancer.

Pentru a reduce inflamațiile din organism poți adopta o alimentație sănătoasă, din care nu trebuie să lipsească următoarele alimente:

Fructe și legume

Bogate în antioxidanți, dar și vitaminele A, C și E, fructele și legumele n-ar trebui să lipsească din dieta ta. Astfel, poți consuma ardei, roșii, castraveți, vinete, dovlecei, țelină, păstârnac. 

Alimente bogate în acizi grași Omega-3

Pentru a reduce inflamațiile din organism poți include în dietă alimente care conțin grăsimi nesaturate, precum Omega-6 și Omega-3, precum ulei de in, ulei de rapiță, avocado, nuci, dar și pește gras, precum somon, sardine ori macrou.

Condimente de toate felurile

Eficiente în reducerea inflamațiilor din organism sunt și condimentele, motiv pentru care îți propunem să dai savoare mâncărurilor tale optând pentru turmeric, dar și usturoi. Ambele au puterea de a stimula organismul să reducă inflamațiile din organism.

Articol citit de 1074 persoane