Momentele de supărare ori de îngrijorare fac parte din viață, nu-i așa? Însă ce se întâmplă atunci când anxietatea ori furia te copleșesc și nu te poți liniști? Astăzi îți propunem să descoperi câteva trucuri prin care vei învăța cum să gestionezi astfel de sentimente.

Anxietatea este acea stare de neliniște pe care o resimți în tot corpul și care îți aduce sentimente de îndoieli, îngrijorări, obsesii ori presupuneri negative referitoare la evenimentele din viitor. Din păcate, experimentată pe termen lung, anxietatea poate determina schimbări comportamentale și cognitive.

Cum poți ține sub control anxietatea, află mai jos:

Respiră

Cea mai eficientă tehnică prin care poți să gestionezi anxietatea este să respiri. Astfel, atunci când te confrunți cu anxietatea ori ești furioasă, respiră profund. Această tehnică te va ajuta să te liniștești.

Recunoaște că ești anxioasă

Permite-ți să experimentezi astfel de sentimente. Recunoaște atunci când ai un moment de cădere și exprimă-ți sentimentele.

Consumă-ți anxietatea ori furia într-un mod eficient

Atunci când te confrunți cu astfel de sentimente, fă sport. Ieși afară la o plimbare ori mergi la alergat. Activitatea fizică îi va permite creierului să elibereze serotonină, care te va ajuta să te liniștești și să te simți mai bine.

Ascultă muzică

Data viitoare când simți că anxietatea îți dă bătăi de cap, pune-ți căștile în urechi și ascultă muzica favorită. Te va ajuta, de asemenea, să te liniștești.

Articol citit de 233 persoane