Schimbările bruște de dispoziție pot fi cauzate de o deficiență de acizi grași Omega 3, nutrienți care nu sunt produși  în mod natural de organism, motiv pentru care este deosebit de important să ai o alimentație echilibrată, mai ales acum, în timpul pandemiei de coronavirus când șansele să treci prin stări depresive sunt foarte mari.

Conform experților în nutriție, ceea ce mănânci se răsfrânge și asupra psihicului, motiv pentru care dacă vrei să scapi de dispoziția proastă, de oboseală, de anxietate și de depresie, include în alimentația ta următoarele alimente.

Ciocolată amăruie

Excelentă pentru sănătate este ciocolata amăruie. Grație conținutului bogat de teobromină, ciocolata amăruie sporește nivelul de serotonină și dopamină din organism, motiv pentru care relaxează sistemul nervos și reduce stările de anxietate și depresie.

Nuci

Bogate în acizi grași Omega 3, nucile sunt recomandate pentru a-ți îmbunătăți starea de spirit. Este indicat, însă, să nu faci abuz. Cinci nuci pe zi sunt suficiente și le poți mânca ca atare ori le poți include în smoothie-uri.

Somon

Recunoscut pentru conținutul de acizi grași Omega 3, somonul ajută la combaterea stărilor depresive. Tocmai de aceea, specialiștii recomandă să consumați o porție de pește pe săptămână. De asemenea, sunt recomandate și alte tipuri de pește, precum ton și sardine.

Banane

Printre alimentele care ajută la îmbunătățirea stării de spirit se numără și bananele. O sursă excelentă de potasiu, acestea ajută organismul să transforme compușii proteici din serotonină și, mai mult de atât, vor întări și sistemul imunitar.

Articol citit de 138 persoane