Vitamina B2 este, de asemenea, cunoscuta sub numele de riboflavina, este una dintre cele opt vitamine din B- complex. La fel ca alte vitamine B, joacă un rol în producția de energie în organism, dar, de asemenea, are multe alte utilizări importante.

Vitamina B2 este o vitamină solubilă în apă, care dispare deoarece corpul este spălat zi cu zi, deci trebuie să fie restabilită în fiecare zi. Cel mai bun mod de a obtine aceasta vitamina este de a mânca alimente care sunt bogate în riboflavină.

Riboflavina se gaseste in oua, nuci, produse lactate, carne, broccoli, drojdie, varza, germeni de grâu, orez sălbatic, ciuperci, soia, legume cu frunze verzi și cereale integrale și pâine și cereale îmbogățite.

Riboflavina este o vitamina care este necesară pentru creșterea și sănătatea generală bună. Aceasta ajută organismul descompun carbohidrați, proteine și grăsimi pentru a produce energie, și permite oxigenului să fie utilizat de către organism.

Legume cu frunze verzi inchise la culoare, cum ar fi sparanghel și spanac, produse din cereale integrale, și ciupercile sunt, de asemenea, bogate în riboflavină. Varză, morcovi, mere, smochine și fructe de pădure au un nivel relativ scăzut de vitamina B2. Din fericire, vitamina B2 nu se pierde în timpul gătitului, spre deosebire de multe alte vitamine. Cu toate acestea, este distrusa de lumină puternică și bicarbonat de sodiu.

Articol citit de 8053 persoane