Kale este numita "noua carne de vită", "regina de verdeață" și "un centru de putere nutritiva".

Kale este o legumă populară, un membru al familiei de varză (Brassica oleracea).

Este legată de legume crucifere, cum ar fi varza, broccoli, conopida, varza si varza de Bruxelles.

Există mai multe tipuri diferite de varza creata Kale. Frunzele pot fi verzi sau mov și să aibă fie o formă netedă fie ondulata.

Cel mai frecvent tip de varză se numește varză creață sau varză scoțiană, care are frunze verzi și ondulate și o tulpină tare, fibroasa.

O singură cana de varză cruda (aproximativ 67 de grame sau 2.4 uncii) conține:

  • vitamina K 1,180%

  • vitamina A 98%

  • Vitamina C 71%

  • mangan 27%

  • cupru 22%

  • vitamina B 611%

  • 10% fibră

  • calciu 9%

  • potasiu 8%

  • fier 7%

  • vitamina E 7%

  • vitamina B 27%

  • magneziu 6%

  • vitamina B16%

  • 5% proteine

  • fosfor 5%

  • omega-3 grasimi 5%

  • vitamina B 34%

  • acid folic 4%


Apoi acesta conține 3% sau mai mult din DZR pentru Vitamina B1 (Tiamina), Vitamina B2 (riboflavina), Vitamina B3 (niacina), fier și fosfor.

Varza vă poate oferi unele beneficii speciale de reducere a colesterolului, dacă le vei găti prin abur.

Beneficii care scad riscul pentru cancer au fost recent extinse la cel puțin cinci tipuri diferite de cancer. Aceste tipuri includ cancerul de vezică, sân, colon, ovar și prostată. Izotiocianat (ITCs) realizate din glucosinol în varza joacă un rol primordial în realizarea acestor beneficii de scădere a riscului.

Articol citit de 7742 persoane