Ingredientele majore includ porumb, zahăr, fier, bogat în fructoză sirop de porumb și vitamine (A, B, C, D și E).

Copiii care mananca cereale pentru micul dejun sunt alerti și mai puțin obositi decât cei care nu o fac. Un bol de cereale dimineața va ajuta copiii sa mentina o dieta sanatoasa, mai degrabă decât sa sara peste micul dejun sau mănâncă mai gras.

Un studiu, realizat de Universitatea Purdue, a aratat ca fulgi de porumb realizati din porumb măcinat au diferite beneficii pentru sănătate.

Unele dintre ele sunt enumerate mai jos:

1. In afara de a satisface papilele gustative ale consumatorilor, fulgii de portumb sunt, de asemenea, o sursă bună de vitamine, minerale, acid folic, fibre dietetice, precum și proteine ​​și carbohidrați.

2. O buna sursa de acid folic. Folatul se dovedește a fi benefic pentru formarea de noi celule. Folatul este, de asemenea, de ajutor in prevenirea defectelor congenitale, cancer de colon si boli de inima.

3. Fulgii de porumb sunt foarte bogati în tiamină. Tiamina este bun pentru metabolismul carbohidratilor, producerea de energie și a funcțiilor cognitive.

4. Chiar dacă fulgii de porumb nu sunt bogati in fibre, ei poate fi ușor de îngrijit, prin adăugarea de fructe proaspete și nuci la castron de fulgi de porumb. Fibrele ajuta la reducerea colesterolului, constipația și riscul de cancer de colon.

5. Foarte scăzut în grăsimi saturate și vă oferă o bună sațietate.

6. Nu are colesterol, reduce riscul de infarct miocardic si boli de inima.

7. Fulgii de porumb au un conținut foarte ridicat de fier. Fierul este o componentă principală a hemoglobinei. Este nevoie de o dieta bogata in fier pentru a mentine nivelurile sanguine sanatoase. Fierul ajuta la mentinerea alerta a creierului.

8. Este bogat in niacina, riboflavina, vitamina A, vitamina B, vitamina B12 (pentru vegetarieni vitamina B12 este disponibil cea mai mare parte din aceste produse alimentare), necesare pentru o potrivire și de sănătate a sunetului.

9. Fulgi de porumb cu adaos de lapte este un aliment bogat de proteine. Proteinele sunt esențiale pentru structura celulelor roșii din sânge, pentru buna funcționare a anticorpilor rezistând infecției, pentru reglarea enzimelor și a hormonilor, pentru creștere și pentru repararea tesuturilor organismului.

10. Fulgii de porumb sunt destinati în special pentru copii în creștere. Ele sunt sursa bogata de calciu si proteine.

11. fulgii de porumb cu miere au valoarea nutritivă a ambelor: miere si fulgi de porumb. Așa cum am explicat mai sus, fulgii de porumb sunt bogati în calciu, proteine ​​și minerale. Mierea este, de asemenea, o sursă de niacină, riboflavina, tiamina, vitamina B6, vitamina B12. Asa ca ne putem bucura de beneficiul ambelor.

12. fulgii de porumb cu migdale au, de asemenea, valoarea nutritivă a ambelor, migdale și fulgi de porumb. Migdalele ajuta la intarirea muschilor, prelungi durata de viata, a întineri pielea, și vindecă tusea de obicei, si previne astmul. Asa ca fulgii de porumb de migdale au un conținut ridicat de nutriție.

13. Porumbul conține, de asemenea, un carotenoid numit beta-criptoxantina, care este bun pentru sănătatea plămânilor și previne, de asemenea, cancerul pulmonar. Porumbul poate promova sănătatea cardiovasculară, în cazul în care sunt consumate in cantitati moderate, in mod regulat. De asemenea, este bun pentru persoanele cu probleme renale. Acest pigment este cunoscut pentru asocierea sa cu cardiovasculare si prevenirea bolilor maculare, în afară de cancer.

Articol citit de 7047 persoane