Funcționarea optimă a organismului nu este posibilă dacă nu-i oferi cantitatea optimă de vitamine și minerale, motiv pentru care îți propunem să descoperi micronutrienții care au un rol deosebit de important pentru sănătatea ta.

Vitamina D

Această vitamină pe care organismul și-o ia în urma expunerii la soare ajută la întărirea sistemului imunitar, ajută la păstrarea unei stări de spirit bune și susține sănătatea sistemului cardiovascular reglând tensiunea arterială. Astfel, pentru a-i oferi organismului tău cantitatea de vitamina D optimă ieși la aer frecvent și consumă pește și produse lactate ori cereale.

Magneziu

Magneziul este un micronturient esențial pentru oferirea unui boost de energie organismului, crește nivelul de calciu din organism și normalizează nivelul de glucoză din sânge.

Vitamina C

Studiile de specialitate au arătat că vitamina C este un antioxidant puternic, ce te ajută să previi îmbătrânirea celulară, întrucât neutralizează efectele nocive date de radicalii liberi și, de asemenea, sporește producția de colagen, esențială pentru menținerea sănătății pielii.

Calciu

Lipsa de calciu poate determina apariția unor probleme ale sistemului osos. În plus, dacă vei consuma alimente bogate în calciu sau chiar suplimente alimentare, atunci vei preveni apariția bolilor de inimă și formarea cheagurilor de sânge, te va ajuta să-ți menții sănătatea celulelor și va ajuta la contractarea și relaxarea mușchilor.

Vitamina A

Vitamina A este un supernutrient ce acționează ca un antioxidant puternic. Ajută la menținerea sănătății ochilor, a pielii, a sistemului reproductiv și menține sănătatea celulelor, precum și întărirea sistemului imunitar.

Articol citit de 95 persoane