Strugurii au fost cultivati timp de mai mult de 5000 de ani. Strugurii de masă cu semințe roșii nu fac doar pentru o gustare sanatoasa, ele pot fi adaugatein salate, la piureuri și deserturi.

Concentrația mai mare de antioxidanți din piele și a semințelor de struguri nu înseamnă că noi nu beneficiem de consumul de întreagii struguri, inclusiv pulpa! Dar, aceasta nu înseamnă că trebuie să tratăm studii de struguri ca întreg care să reflecte cel mai probabil, beneficii antioxidante pe termen scurt, mai puternice decât s-ar fi asociat cu un aport pe termen scurt a strugurilor întregi.

Ajuta la prevenirea anumitor enzime legate de oxigen de a deveni hiperactiva. Aceste enzime includ xantinoxidază si catalaza.

Creste nivelul de sange noastre de glutation (un nutrient antioxidant) și de a crește, de asemenea, raportul dintre glutation oxidat redus la (o măsură importantă a capacității antioxidante).

Ajuta la protejarea membranelor celulare de actiunea radicalilor liberi.

Niveluri mai scazute de molecule reactive de oxigen în sângele nostru.

Reduce oxidarea grăsimilor (peroxidarea lipidelor).

Biomarkeri mai mici de stres oxidativ.

Organizat pe categorii bazate pe știință, lista de mai jos vă da o idee generală despre bogăția fitonutrienti din struguri. In timp ce un singur soi de struguri este puțin probabil să conțină toate

fitonutrienti enumerate mai jos, strugurii ca un grup s-au dovedit a ne furniza substanțele nutritive în urma sănătății de susținere:

  • resveratrol

  • piceatanolul

  • pterostilbene

  • catechinele

  • epicatechins

  • procianidine

  • proantocianidine

  • viniferones

  • quercetină

  • kaempherol

  • miricetin

  • izoramnetin

  • acidul cafeic

  • Acid cumaric

  • Acid ferulic

  • acid galic

  • beta caroten

  • luteina

  • zeaxantină

Articol citit de 6094 persoane