Fructul de rodie este una dintre cele mai populare fruct, bogat, cu aroma de vedere nutritiv unic, gustul și caracteristicile Heath promovarea. Împreună cu boabe pigmentate sub-arctice și unele tropicale, cum ar fi animale exotice mango, ea are prea noi calități de alimente funcționale, numite adesea ca "super-fructe."

Fructul este moderat in calorii, detine aproximativ 83 de calorii la 100 de grame; puțin mai mult decât cea a în mere. Ea nu contine colesterol sau grasimi saturate.

Este o sursă bună de fibre dietetice solubile și insolubile; oferind aproximativ 4 grame la 100 g (aproximativ 12% din DZR). ajutorul de fibre dietetice în mișcările de digestie și intestinale netede.Nutritionistii recomanda rodia in dieta pentru scaderea in greutate si controlul colesterolului programelor. includerea regulată a fructelor în imunitatea rapeluri dieta, imbunatateste circulatia, si ofera protectie de cancer.Anumiți compuși ellagitannin, cum ar fi Granatin B și Punicalagin se găsesc din abundență în sucul de rodie. Studiile sugereaza ca punicalagin si taninuri pot fi eficiente in reducerea factorilor de risc boli de inima prin coridoarele radicalii liberi din corpul uman.

Puterea totală a fructelor antioxidante rodie măsurată în termeni de oxigen capacitatea de absorbtie a radicalilor (ORAC) este 2341 pmol TE / 100 g.

Fructul este o sursa de asemenea bun antioxidant vitamina C, asigură aproximativ 17% la 100 g de necesarul zilnic. Consumul de fructe bogate in vitamina C ajuta organismul dezvolta rezistenta impotriva agentilor infectiosi prin stimularea imunității.

Consumul regulat de rodii a fost de asemenea dovedit a fi eficace impotriva cancerului de prostata, benigne hiperplazie de prostată (HBP), diabet zaharat, si limfom.

Mai mult, este o sursă bună de asemenea, de multe grupuri vitale B-complex de vitamine, cum ar fi acidul pantotenic (vitamina B-5), folati, piridoxină și vitamina K, si minerale precum calciu, cupru, potasiu, mangan.

Articol citit de 4928 persoane