Pentru o astfel de leguminoasa, fara pretentii, fasolea neagra este ambalata cu nutrienți care afectează corpurile



noastre în nenumărate moduri. Fasolea neagra este foarte bogata in fibre si proteine si bogata cu vitamine si minerale, cum ar fi vitamina A, calciu, fier, mangan.

Fasolea neagra, are de asemenea, un nivel ridicat de flavonoide, care au abilități antioxidante, în special antociani și conțin unele acizi grași omega-3, care este considerată o formă "bună" a colesterolului.

Fasolea negra este o mare sursă de acid folic intr-o dieta, si are un nivel anormal de ridicat de molibden compus rar, care este foarte dificil de a adăuga în mod natural la un regim de sănătate.

Prevenirea cancerului: Fasolea neagra s-a dovedit a reduce riscul anumitor tipuri de cancer ca urmare a flavonoidelor gasite in haina lor de semințe. Există 8 flavonoide diferite, care au fost găsite în amalgamul de semințe, iar trei dintre ele sunt antociani. Flavonoizii sunt, practic, pigmenți de culoare producătoare de fitonutrienți care funcționează ca antioxidanți în organism pentru a lupta impotriva bolilor si a radicalilor liberi.

Antocianii sunt pigmenți, dar ele pot avea un efect puternic asupra organismului, inclusiv totul, de la inhibarea creșterii vaselor de sânge pentru tumorile canceroase, încetinirea ritmului de creștere a celulelor periculoase, precum și creșterea vitezei de apoptoza (moartea celulelor) in interiorul celulelor canceroase. Antocianii, împreună cu toti ceilalti fitonutrienti găsiti pe haina de semințe, fasolea neagră detine o armă foarte puternică în lupta împotriva cancerului, dacă o adăugați în mod regulat la dieta.

Articol citit de 6259 persoane