Artrita reumatoidă, care este cunoscută și sub numele de reumatism, este definită ca fiind o tulburare inflamatorie cronică ce poate afecta articulațiile, dar care poate să deterioreze și pielea, ochii, plămânii, inima și vasele de sânge.

De cele mai multe ori, această afecțiune apare atunci când sistemul imunitar atacă în mod eronat propriile țesuturi ale corpului. Această afecțiune poate fi cauzată de sex, femeile fiind mai predispuse să o dezvolte, de vârstă, de factori ereditari ori de fumat sau de obezitate, întrucât persoanele care se confruntă cu exces de greutate poate să dezvolte această afecțiune.

Totuși, o astfel de afecțiune poate fi ținută în frâu prin alimentație. Află ce alimente poți să consumi ca să combați efectele acesteia, mai jos:

Pește gras

Persoanele care se confruntă cu artrită reumatoidă ori cu reumatism ar trebui să consume pește care este bogat în acizi grași Omega-3, precum sardine, somon ori ton, întrucât sunt o sursă excelentă de vitamina D, care este eficientă pentru menținerea sănătății oaselor și a articulațiilor.

Usturoi

O adevărată comoară pentru sănătate este și usturoiul, are are proprietăți antiinflamatorii, motiv pentru care întărește sistemul imunitar și reduce riscul de apariție a artritei.

Ghimbir

La fel ca și usturoiul, ghimbirul este eficient pentru a trata astfel de afecțiuni. Îți recomandăm ceaiul de ghimbir, care ajută la combaterea inflamațiilor din corp, precum și la ameliorarea simptomelor date de artrită.

Broccoli

Legumele crucifere, precum broccoli, au puterea de a combate inflamațiile, însă această legumă are puterea de a reduce și durerile cauzate de artrită. Mai exact, sulforafanul, o substanță activă regăsită în broccoli ajută la reducerea riscului de a dezvolta această boală, dar și la prevenirea agravării ei. De asemenea, varza de Bruxelles este indicată pentru persoanele care se confruntă cu artrită, deoarece este o sursă bună de sulforafan.

Articol citit de 2861 persoane