Ghimbirul este un ingredient comun în bucătăria asiatică și indiană. Cu toate acestea, ghimbirul a fost folosit pentru proprietățile sale medicinale de secole printre multe culturi.

Ghimbirul are o lunga istorie de utilizare pentru ameliorarea problemelor digestive, cum ar fi greață, pierderea poftei de mâncare, rău de mișcare și durere.

Rădăcină sau tulpină subterană (rizom) a plantei de ghimbir poate fi consumat în stare proaspătă, sub formă de pulbere, s-a uscat ca un condiment, sub formă de ulei sau sub formă de suc. Ghimbirul face parte din familia Zingiberaceae, alaturi de cardamom si turmeric, si este de obicei produs în India, Jamaica, Fiji, Indonezia și Australia.

Multe studii au sugerat ca un consum mai mare de alimente vegetale, cum ar fi ghimbirul scade riscul de obezitate, diabet, boli de inima si mortalitatea generala promovând în același timp un ten sănătos și sanatatea părului, un aport crescut de energie și o greutate totală mai mică.

Ghimbirul oferă o varietate de vitamine si minerale:

Carbohidrat - 17,77 g
Fibre dietetice - 2 g
Proteine - 1,82 g
Fibre dietetice - 2 g
Zaharuri - 1,7 g
Sodiu - 13 mg
Vitamina B6 - 0,16 mg
Calciu - 16 mg
Fier - 0,6 mg
Vitamina C - 5 mg
Potasiu - 415 mg
Magneziu - 43 mg
Fosfor - 34 mg
Zinc - 0,34 mg
Folat - 11 mcg
Riboflavină - 0,034 mg
Niacina - 0,75 mg
Fier - 0,6 mg
Cifrele de mai sus sunt pentru 100 g de ghimbir.

Articol citit de 7362 persoane