În timp ce curmalele nu par a fi deosebit de speciale cu exteriorul lor ciudat încrețit, maro, sunt satisfăcător de mestecat și savuroase. Fără îndoială favorite de la Grădina Edenului, curmalele sunt considerate o drupă, deoarece acestea conțin o singură sambure in centru.

Curmalii, care produc aceste frumuseti mici, au fost aduse pe coasta de vest a Americii de către misionarii spanioli la sfârșitul anilor 1700.

Când vine vorba de numărul de minerale, vitamine si fitonutrienti care beneficiază de sănătate în curmale, este suficient să spunem că există o mulțime in ele. În primul rând, acestea sunt ușor de digerat, permitand organismului sa utilizeze pe deplin de bunătatea lor.

Fibrele dietetice în curmale ajută să mute deșeurile lin prin colon si ajuta la prevenirea LDL (colesterol rau) absorbția colesterolului prin legarea cu substanțe ce sunt cauzatoare de cancer. Conținutul de fier, o componenta a hemoglobinei în celulele roșii din sânge, determină echilibrul de oxigen din sange. Potasiu, un electrolit, ajută la controlul ritmului cardiac și a tensiunii arteriale. Vitaminele B conținute în curmale, cum ar fi luteina, carotenoide și zeaxantina, se absorb in retina pentru a mentine functiile optime de filtrare a luminii și protejează împotriva degenerării maculare.

Ele contin vitaminele A si K. Vitamina A protejeaza ochii, mentine membranele pielii si mucus sanatoase, si chiar protejeaza plamanii si gura de a dezvolta cancer. Taninuri, care sunt flavonoide precum și antioxidanți polifenolici lupta impotriva infectiilor si a inflamatiei si ajuta la prevenirea excesiva de sangerare (anti-hemoragic). Vitamina K este un coagulant de sange, care va ajuta, de asemenea, la metabolizarea oaselor.

Cupru, magneziu, mangan, vitamina B6 (piridoxina), niacină, acid pantotenic si riboflavina sunt de asemenea prezente în curmale și furnizeaza propriile lor funcții de prevenire și de vindecare unice.

Împreună, acesti cofactori ajuta organismul si metaboliza carbohidratii, proteine ​​și grăsimi. Curmalele măncate în moderație pot contribui la mai multe beneficii de sănătate, cum ar fi protejarea împotriva deteriorării celulelor de radicalii liberi, ajuta prevenirea unui accident vascular cerebral, boli de inima coronariene si dezvoltarea de cancer de colon, de prostată, de sân, endometrial, pulmonar si cancer pancreatic.

Articol citit de 7260 persoane