Se spune că ești ceea ce mănânci, iar odată cu înaintarea în vârstă, dar nu numai, te poți confrunta cu probleme de memorie. Înainte de a da iama în medicamente, însă, asigură-te că ai o alimentație sănătoasă sau schimbă-ți stilul de viață.


Ai tendința să consumi fripturi pe care le consideri delicioase și cartofi prăjiți? Renunță la acest obicei, întrucât nu face decât să-ți sporească colesterolul rău din sânge.


Așadar potrivit unui studiu publcat în Annals of Neurology, pentru a avea o memorie mai bună ar trebui să consumi grăsimi mono și polisaturate. Vorbim aici despre pește, precum somon, macrou, păstrăv, dar și de nuci.


De asemenea, pentru a-ți păstra sănătatea creierului și pentru a preveni riscul de apariție a atacurilor cerebrale n-ar trebui să lipsească din alimentația ta fructe, legume, cereale integrale.


Vinetele, ceapa roșie, broccoli, sfecla roșie și fasolea sunt alimentate ce n-ar trebui să lipsească din regimul tău alimentar pentru a-ți păstra sănătatea creierului, întrucât acestea sunt o sursă excelentă de antioxidanți responsabili de refacerea structurii membranelor creierului.


Printre legumele care au efecte benefice asupra vederii se numără și morcovii, care sunt o sursă excelentă de luteină, substanță ce nu doar că-ți protejează creierul, dar contribuie la regenerarea celulelor nervoase.


De asemenea, pentru a preveni durerile de cap și pentru a te putea concentra la locul de muncă ori atunci când citești sau faci lucruri prin casă ar trebui să te hidratezi și să bei cel puțin doi litri de apă pe zi. De asemenea, persoanele care riscă să dezvolte probleme ale memoriei ar trebui să facă sport regulat și chiar să renunțe la vicii, precum fumat ori consum de alcool.